Jun. 21 2009
Concert Solidari a benefici d’Intermón- Oxfam pels seus projectes en els camps de refugiats del Txad i Sudan
Clic en la foto se abre el PDF de toda la pagina - Noticias de Sitges - Eco de Sitges - Playas de Sitges - Turismo en Sitges - Informacion de Sitges - Hoteles en Sitges - Restaurantes en Sitges - Sitges guia
El 20, 21 i 27 de juny se celebren 3 concerts a benefici d’ Intermon-Oxfam per als seus projectes en els camps de refugiats del Txad i Sudan a Sitges, Sant Pere de Ribes i Vilanova i la Geltrú.Concert dels aniversaris: obres de Purcell, Haendel, Haydn i Mendelssohn
El Cor Isquione (Vilanova i la Geltrú) i el Cor Bitxac (Sant Pere de Ribes) Amb aquests concerts el Cor Isquione celebra el seu 15º aniversari. DATES I LLOCS:
-Dissabte 20 de juny, a les 21:00 hores Sitges, Església de Sant Bartomeu i Santa Tecla, Plaça del Baluard. -Diumenge 21 de juny, a les 18:00 hores Sant Pere de Ribes, Església Parroquial de Sant Pere, Plaça de l’Església.
-Botiga ‘El Girasol’ de Sant Pere de Ribes, C/ Ildefons Cerdà nº 48
- Escola Municipal de Música de Vilanova i la Geltrú
-Botiga de Comerç Just d’Intermón Oxfam a Vilanova, C/ Havana, 8
-Biblioteca Santiago Rusiñol de Sitges, Plaça de l’Ajuntament, s/n
-i a l’ entrada de cada concert, des d’ una hora abans.
































































