May. 31 2008

Joaquín Cortés i Carlos Núñez aconsegueixen posar dret el seu públic

Publicado por admin a las 21:11 pm en L' Eco de Sitges

El ballarí Joaquín Cortés va ser el divendres passat l’encarregat d’obrir el festival Sitges Preludi 08 Música i Dansa amb Mi sole-dad. Cortés, després de gairebé 2 hores d’espectacle, va aconseguir fer aixecar el públic de les butaques i que aplaudís llargament la seva exhibició.
L’endemà, Carlos Núñez acompanyat d’Alos Quartet també es va posar el públic a la butxaca. Els assistents no només no es van cansar d’acompanyar a cops de mans les seves interpretacions, sinó que es van atrevir a posar-se de peu i ballar al ritme de les seves melodies. En acabar l’actuació, els espectadors que veien en directe per primera vegada Carlos Núñez, van coincidir en dir que els havia sorprès i que havien sortit eufòrics del concert.
Després d’un primer cap de setmana intens amb Joaquín Cortés i Carlos Núñez, el Sitges Preludi 08 Música i Dansa continua aquest cap de setmana, després de l’actuació de Chambao amb el seu espectacle Con otro aire d’ahir a la nit. Avui dissabte serà el torn de la cantautora canària Rosana, que a les deu de la nit, també a l’Auditori Melià, portarà el seu treball Como en casa. Rosana deixarà que l’actuació flueixi per ella mateixa, escollint el repertori segons la resposta del públic assistent. El que segur que no hi mancarà és la seva senzillesa, naturalitat i talent. Como en casa és fruit de la necessitat de tornar a les actuacions íntimes i viure el contacte directe amb el públic.

http://sitgesblog.com/wp-content/plugins/sociofluid/images/digg_16.png http://sitgesblog.com/wp-content/plugins/sociofluid/images/reddit_16.png http://sitgesblog.com/wp-content/plugins/sociofluid/images/dzone_16.png http://sitgesblog.com/wp-content/plugins/sociofluid/images/stumbleupon_16.png http://sitgesblog.com/wp-content/plugins/sociofluid/images/delicious_16.png http://sitgesblog.com/wp-content/plugins/sociofluid/images/blinklist_16.png http://sitgesblog.com/wp-content/plugins/sociofluid/images/blogmarks_16.png http://sitgesblog.com/wp-content/plugins/sociofluid/images/furl_16.png http://sitgesblog.com/wp-content/plugins/sociofluid/images/newsvine_16.png http://sitgesblog.com/wp-content/plugins/sociofluid/images/technorati_16.png http://sitgesblog.com/wp-content/plugins/sociofluid/images/magnolia_16.png http://sitgesblog.com/wp-content/plugins/sociofluid/images/google_16.png http://sitgesblog.com/wp-content/plugins/sociofluid/images/myspace_16.png http://sitgesblog.com/wp-content/plugins/sociofluid/images/facebook_16.png http://sitgesblog.com/wp-content/plugins/sociofluid/images/yahoobuzz_16.png http://sitgesblog.com/wp-content/plugins/sociofluid/images/sphinn_16.png http://sitgesblog.com/wp-content/plugins/sociofluid/images/mixx_16.png http://sitgesblog.com/wp-content/plugins/sociofluid/images/twitter_16.png http://sitgesblog.com/wp-content/plugins/sociofluid/images/jamespot_16.png http://sitgesblog.com/wp-content/plugins/sociofluid/images/meneame_16.png

Trackback URI | Comentarios RSS

Escribe un comentario

  • Seleccione el idioma

  • Tiempo en Sitges

    El Tiempo en Sitges

  • Trabajo en Sitges

    ofertas de trabajo - trabajo en sitges
  • Technorati

    Add to Technorati Favorites
  • Unete a nosotros

  • Sitges

  • Fotos de Sitges

    dsc_0201.jpg dsc_0051.jpg dsc_4760.jpg dsc_9803.jpg
  • Nube de Etiquetas

  • Archivos

  • Publicidad

  • RSS RSS