Ene. 13 2012
Trabajo En Sitges - Buscas Trabajo en Sitges?
ENCUENTRA TRABAJO EN SITGES A TRAVES DE INFOJOBS - TRABAJO EN SITGES
————————————————–
ENCUENTRA TRABAJO EN SITGES A TRAVES DE NIVELL 10
Esta informacion se introduce todos los sabados y se obtiene de L’Eco de Sitges
IMPORTANTE
Es importante saber que el contenido puede ser modificado a lo largo de la semana si quieren ver las ofertas actualizadas por favor ir entrar en esta web NIVELL10.
Leer siempre la notificacion al final de las ofertas
Gracias
IMPRESCINDIBLE PER ACCEDIR A LES OFERTES DE TREBALL:
-estar registrat/da com a demandant de treball a la Xarxa Xaloc de la Diputació de Barcelona dins de CIES Nivell 10 o altres centres de la província de Barcelona adscrits a la Xarxa Xaloc.
-indicar en el Curriculum Vitae el NIF o NIE
-Estar inscrit/a com a demandant de treball a la Xarxa Xaloc de la Diputació de Barcelona dins de CIES Nivell 10 o altres centres de la província de Barcelona adscrits a la Xarxa Xaloc.
-Si ja formeu part d’aquesta borsa de treball i us interessa alguna de les ofertes podeu inscriure-us clicant sobre el número de referència de l’oferta que es mostra en color blau.
-Si no formeu part de la Xarxa Xaloc podeu assistir a les sessions informatives que es realitzen al CIES Nivell 10 de dilluns a divendres a les 9:30 per tal d’estar inscrits/es.
-indicar en el Curriculum Vitae el NIF o NIE i data de naixement.
-Per més informació podeu trucar al CIES Nivell 10: 93 894 40 61
—————————————————-
AUXILIAR ADMINISTRATIU/VA (gestió de finques)
Ref: 182956
Places: 1
Per: Sitges.
Idiomes: Català, Castellà, Nivell ALt; Anglès nivell Mig. La persona ha de poder mantenir una conversa telefònica en anglès i respondre correus electrònics.
Nivell d’estudis: FPII- Batxillerat o CFGM.
Informàtica: Nivell mig usuari/a office. Imprescindible tenir coneixements en el programa de gestió Comptable A3.
Tasques: Recepció, telèfon, arxiu, tasques administratives i de suport a la resta de l’equip de treball.
Experiència: 6 mesos en el sector.
Horari: Dll a Dv, de 15:00 a 19:00 h. POSSIBLE AMPLIACIÓ A JORNADA COMPLERTA.
Contracte: de substitució per maternitat + Possible pròrroga amb incorporació a plantilla d’empresa.
Sou brut mensual: 890,39 x 14 pagues (jornada complerta).
Incorporació: Immediata
Data límit entrega de cv a Nivell 10: 19/01/2011
GESTOR/A ADMINISTRATIU/VA (STORE MANAGER)
Ref: 182758
Places: 1
Per: Sitges.
Idiomes: Català, Castellà i Anglès nivell Alt.
Nivell d’estudis: Batxillerat o CFGS
Informàtica: Nivell alt usuari/a office, (Nivell Alt en el domini de l’ EXCEL). Valorable, coneixements de disseny gràfic.
Tasques: Atenció al públic, administració i gestió informatitzada de la logística de tots els esdeveniments.
Capacitats: Organització, ordre, comunicació, autogestió del temps.
Experiència: 36 mesos en el sector.
Horari: Dll a Dv, de 09:00 a 14:00h i de 15:30 a 18:30h.
Contracte: Autònom.
Sou brut mensual: 1000 euros x 12 pagues.
Incorporació: Immediata
RESPONSABLE DE LOGÍSTICA
Ref: 181853
Places: 1
Per: Santa Margarida i els Monjos (Alt Penedès)
Idiomes: Francès nivel alt (parlat, llegit i escrit)
Nivell d’estudis: FP/CFGM/CFGS i altres estudis superiors
Titulació específica: Relacionada en la Logística per magatzems
Informàtica: Nivell alt usuari/a office
Tasques:Gestió de magatzems en el sector de l’automoció (planificació, expedicions, contacte amb els clients, proveïdors, inventari i direcció del magatzem).
Experiència: 12 mesos en el sector
Horari: Dll a Dv, a concretar a l’entrevista
Contracte: Indefinit
Sou brut mensual: a concretar a l’entrevista
Incorporació: Immediata
SUPERVISOR/A PER EMPRESA DE NETEJA
Ref: 182518
Places: 1 (L’empresa prioritzarà persones residents a la zona del Penedès)
Per: Zona Alt Penedès
Idiomes: Català i Castellà
Nivell d’estudis: Graduat Escolar/Batxillerat Elemental
Vehicle propi: Si/Cotxe
Tasques: Gestionar i distribuir al personal en funció de les cargues del treball, supervisar les tasques del seu equip donant instruccions per corregir actuacions inadequades, control de documentació per entregar als treballadors, assegurar que el personal aporta les mesures de seguretat segons la funció que realitzin, fer comandes de material, productes, màquinaria, etc.
Horari: Dll a Dv, a concretar
Contracte: Temporal + pròrroga
Sou brut mensual: segons conveni
Incorporació: Immediata
PERSONAL DE NETEJA DE LA LLAR
Ref: 182391
Places: 2 (L’empresa prioritzarà persones residents a la zona del Garraf)
Per: Sitges.
Idiomes: Català i Castellà.
Vehicle propi: Si/ Cotxe
Tasques: Realitzar tasques de neteja a diferents habitatges.
Capacitats: Persona responsable, organitzada i àgil en el desenvolupament de les tasques.
Experiència: valorable entre 6 i 12 mesos.
Horari: Dll a Dv, jornada parcial de 20 h. aproximadfament. A concretar.
Contracte: Obra o Servei.
Sou brut mensual: segons conveni.
Incorporació: Immediata.
MOSSO/DONA DE NETEJA
Ref: 182625
Places: 1 o 2 persones
Per: Sitges
Idiomes: Català i Castellà. Molt valorable l’Anglès
Nivell d’estudis: Auxiliar de gerontologia i atenció personal a discapacitats. Formació Ocupacional en:
ambrera de Pisos d’Hotel.
Tasques: Neteja de les dependències d’una residència geriàtrica.Determinar i preparar el material i els
roductes necessaris en funció de les superfícies que s’han de netejar; realitzar la neteja de sòls, mobiliari,
lavabos, habitacuions, vidres i altres zones comunes; comprovar i supervisar que el resultat compleixi les
condicions òptimes de neteja i higiene; preparar l’equip, revisar els seus diferents components assegurant el seu funcionament i la reposició del material i productes necessaris. Desenvolupa les funcions de forma autònoma, seguint el pla de treball establert.
Capacitats: Capacitat d’adaptació, d’organització, destresa manual, correcció, pulcritud, eficiència, higiene.
Personalitat optimista i positiva.
Experiència: 12 mesos en el desenvolupament de tasques de neteja en hotels, residències geriàtriques o en altres establiments similars.
Horari: Jornada parcial de 6 o 4 hores en torn de matí o tarda de 08:00h a 14h o de 16:00 a 20h. A concretar a l’entrevista.
Contracte: Es prioritza la modalitat contractual: contracte de Formació. Possible contracte Eventual + posteriorment indefinit.
Sou brut mensual: segons conveni
Incorporació: Immediata
Data límit per presentar el cv: 31/01/2012
OPERARI/A DE NETEJA DE LA LLAR
Ref: 182857
Places: Indeterminades.
Per: Comarca del Garraf.
Idiomes: Català i Castellà.
Vehicle propi: Si/ Cotxe o moto.
Tasques: Neteja de domicilis particulars, empreses, apartaments turístics, comunitats de veïns, planxa…
Capacitats: Persona responsable i complidora, amb empatia i ganes de treballar, bona presència i educada (sobretot donar imatge de persona pulcre), saber treballar en equip.
Experiència: valorable entre 6 i 12 mesos.
Horari: Segons les necessitats del servei.
Contracte: (entre 1 i 3 mesos) Eventual per circumstàncies de la producció + possible pròrroga.
Sou brut mensual: segons conveni.
Incorporació: Temporada de Setmana Santa i Estiu.
OFICIAL 1ER DE PERRUQUERIA
Ref: 182044
Places: 1 (L’empresa prioritzarà persones entre 25 i 45 anys residents a Sitges i rodalies)
Per: Sitges
Idiomes: Castellà
Nivell d’estudis: CFGM/FP
Titulació específica: Perruqueria
Tasques: Rentar, tallar, tenyir, recollir pentinats,etc
Capacitats: Responsable, dinàmic/a i organitzat/da
Experiència: entre 5 i 10 anys
Horari: Dm a Ds, 9-20h (a concretar hores per dinar)
Contracte: Temporal + pròrroga
Incorporació: Immediata
EDUCADOR/A SOCIAL
Ref: 182617
Places: 1
Per: Sitges
Idiomes: Català i Castellà. Molt valorable l’Anglès
Nivell d’estudis: Diplomatura en Educació Social.
Titulació específica: Auxiliar de gerontologia i atenció personal a discapacitats.
Tasques: Planificar i programar diverses activitats; realitzar el seguiment de les persones beneficiàries de les activitats programades; avaluar el resultat de les activitats; elaborar informes personals i de seguiment i altres tasques relacionades amb el lloc de treball.
Capacitats: Empatia, capacitat d’escolta i de comunicació; expressivitat, paciència, creativitat i imaginació, destresa manual, responsabilitat, capacitat d’atenció, d’anàlisi, de persuasió i dinamisme.
Experiència: 6 mesos
Horari: En principi 20 hores setmanals , posteriorment s’ampliarà a jornada completa.
Contracte: Eventual + posteriorment possible indefinit. Possibilitat de realitzar contracte de Formació.
Sou brut mensual: segons conveni
Incorporació: Immediata
Data límit per presentar el cv: 31/01/2012
EDUCADOR/A SOCIAL
Ref: 182856
Places: 1
Per: Sitges
Idiomes: Català i Castellà, nivell Alt.
Nivell d’estudis: Diplomatura en Educació Social.
Tasques:Dissenyar, executar i avaluar el Programa Anual d’activitats sòcioculturals i educatives d’acord amb els obgectius generals del Centre i adequar-lo al Pla Individual d’Atenció Interdisciplinària. Transmetre estratègies i eines que facilitin la relació i la comunicació interpersonal per a potenciar i mantenir les aptituds necessàries per a les activitats de la vida diària. Implicar a les famílies i persones de referència en la dinàmica del centre mitjançant el programa sociocultural i educatiu. Definir, crear i adaptar, conjuntament amb el/la terapeuta ocupacional, les activitats i el material necessari per a dur a terme el programa socioeducatiu. Promoure la participació de les persones ateses en les acctivitats socioculturals. Vetllar per la interrelació de les persones ateses a l’entorn immediat.
Capacitats: Organització i adaptació de les activitats al col·lectiu del centre de dia. Paciència i empatia amb les persones grans. Treball en equip. Aplicació dels programes a persones afectades per demència.
Experiència: 12 mesos
Horari: 8 hores setmanals: 2 matins + 2 tardes (2 hores cada dia)
Contracte: Indefinit ordinari.
Sou brut mensual: 230 € mes x 14 pagues.
Incorporació: 06/02/2012
Data límit per presentar el cv: 31/01/2012
TERAPEUTA OCUPACIONAL
Ref: 182771
Places: 1
Per: Sitges
Idiomes: Català i Castellà, nivell Alt.
Nivell d’estudis: Diplomatura en Educació Social.
Tasques: Definir el programa d’intervenció de teràpia ocupacional vers la persona usuària; fer-ne la valoració, planificació, execució i avaluació. Informar, orientar i assessorar la persona usuària, família o persona de referència del programa d’intervenció. Establir pautes d’intervenció en les àrees ocupacionals. Valorar, adaptar i fer el seguiment de les ajudes tècniques i/o adaptacions segons les necessitats de la persona i del seu entorn immediat. Afavorir i facilitar un bon control postural de cada persona atesa. Formar el personal assistencial en tècniques específiques del seu àmbit d’actuació i orientar-lo sobre les activitats que pot dur a terme, segons les capacitats de cada persona usuària.
Capacitats: Organització i adaptació de les activitats al col·lectiu del centre de dia. Paciència i empatia amb les persones grans. Treball en equip. Aplicació dels programes a persones afectades per demència.
Experiència: 12 mesos
Horari: 8 hores setmanals: 2 matins + 2 tardes (2 hores cada dia)
Contracte: INDEFINIT ORDINARI.
Sou brut mensual: 235 € mes x 14 pagues.
Incorporació: 06/02/2012
Data límit per presentar el cv: 31/01/2012
AUXILIAR DE GERIATRIA
Ref: 182612
Places: A concretar
Per: Sitges
Idiomes: Català i Castellà. Molt valorable l’Anglès
Nivell d’estudis: Graduat Escolar. CFGM en Cures Auxiliars d’Infermeria o en Atenció Sociosanitària. CFGS en Integració social, perfil professional d’intervenció Sociosanitària
Titulació específica: Auxiliar de gerontologia i atenció personal a discapacitats. (Certificat de Professionalitat imprescindible).
Tasques: Realitzar l’assistència de cures d’infermeria a persones grans; efectuar la neteja i el manteniment dels estris de les persones residents, fer els llits, recollir la roba i portar-la a bugaderia, etc.; repartir i donar l’àpat a les persones grans que no poden valer-se per si soles; realitzar serveis auxiliars com els canvis de postura, massatges d’estimulació, etc.
Capacitats: Tacte, delicadesa i paciència, amabilitat en el tracte, iniciativa, autocontrol, serenitat i optimisme. La comunicació i el treball en equip són competències imprescindibles.
Experiència:12 mesos
Horari: Jornada intensiva en dies alternes de dll a dg en dos torns rotatius: dll, dc, ds, dg/ dm, dj i dv.
Contracte: Es prioritza la modalitat contractual: contracte de Formació. Possible contracte Eventual +
posteriorment indefinit.
Sou brut mensual: segons conveni
Incorporació: Immediata
Data límit per presentar el cv: 31/01/2012
TREBALLADOR/A FAMILIAR
Ref: 182393
Places: 2 (L’empresa prioritzarà persones residents a la zona del Garraf)
Per: Sitges
Idiomes: Català i Castellà
Vehicle propi: Si/ Cotxe
Titulació Específica: Títol de treballador/a Familiar (IMPRESCINDIBLE).
Tasques: Realitzar cures personals (higiene diària), ajudar en l’alimentació i realitzar acompanyaments.
Experiència: valorable entre 6 i 12 mesos.
Capacitats: Persona responsable, ordenada, discreta i amb capacitat d’empatia.
Horari: Dll a Dj, jornada parcial de 20 h. aproximadament. A concretar.
Contracte: Obra o Servei.
Sou brut mensual: segons conveni.
Incorporació: Immediata.
MAITRE
Ref: 182862
Places: 1
Per: Sitges
Idiomes: Català, Castellà i Anglès, Nivell Alt. Es valorarà el domini de més idiomes.
Titulació específica: Formació en l’àmbit de l’Hostaleria.
Tasques: Planificar, organitzar, desenvolupar, controlar i gestionar les activitats que es realitzen en la presentació del servei, tant en els aliments com en les begudes, coordinant i supervisant els diferents recursos que intervenen en el departament per aconseguir el màxim nivell de qualitat. S’encarregarà de l’assignació de taula als comensals i de proveir-los de tot lo necessari per a que estiguin còmodes.
Capacitats: Domini d’idiomes, do de gents, saber estar i bona presència.
Experiència: 12 mesos en el sector.
Horari: De Dll a Dg, en jornada partida (a concretar).
Contracte: Temporal de (entre 6 i 12 mesos) + possible pròrroga.
Sou brut mensual: a concretar a l’entrevista.
Incorporació: Abril- Maig de 2012.
CAMBRER/A
Ref: 182865
Places: Indeterminat.
Per: Sitges
Idiomes: Català, Castellà i Anglès, Nivell Alt. Es valorarà el domini de més idiomes.
Titulació específica: CFGM de la rama de l’Hoteleria.
Tasques: Atendre i servir als clients en els diferents serveis de restauració. L’empresa està cercant a persones amb una amplia trajectòria en el sector.
Capacitats: Persona dinàmica, amable, eficaç, resolutiva i que sàpiga treballar en equip, do de gents i saber estar. El domini d’idiomes és imprescindible.
Experiència: 12 mesos en el sector.
Horari: De Dll a Dg, en jornada partida o intensiu- rotativa.
Contracte: Temporal de (entre 6 i 12 mesos) + possible pròrroga.
Sou brut mensual: a concretar a l’entrevista.
Incorporació: Abril- Maig de 2012.
CUINER/A
Ref: 182620
Places: 2
Per: Sitges
Idiomes: Català i Castellà; Molt valorable Anglès
Nivell d’estudis: Formació Professional de grau Mig i Superior en cuina i restauració.
Titulació específica: Formació Ocupacional en: Auxiliar de gerontologia i atenció personal a discapacitats. (Certificat de Professionalitat imprescindible).
Tasques: Elaboració dels menús en una residència geriàtrica. La persona s’encarregarà de la preparació i presentació dels plats culinaris, de la confecció d’elaboracions bàsiques (salses i fons) i de la confecció de rebosteria bàsica. Així mateix, s’encarregarà de la recollida i organització de la cuina i dels estris de treball; així com de la sol·licitud, recepció i emmagatzemament de les mercaderies necessàries per a l’elaboració d’aliments, entre d’altres tasques.
Capacitats: Pulcritud i higiene en la manipulació de productes; destresa manual; sentit artístic; creativitat; organització i disciplina; rapidesa i memòria; capacitat de treball en equip i de lideratge. Personalitat positiva i optimista.
Experiència: 24 mesos en el sector
Horari: Una persona en jornada partida de Dll a Dv (de 09:00 a 14:00 i de 17:00 a 20:00 h), Una persona Ds i Dg en jornada partida (de 09:00 a 14:00 i de 17:00 a 20:00 h), previsiblement.
Contracte: Es prioritza la modalitat contractual: contracte de Formació. Possible contracte Eventual + posteriorment indefinit.
Sou brut mensual: segons conveni
Incorporació: Immediata
Data límit per presentar el cv: 31/01/2012
CUINER/A
Ref: 182881
Places: Indeterminat.
Per: Sitges.
Idiomes: Català, Castellà.
Titulació específica: CFGM de la rama de l’Hostaleria. Es valorarà la possessió de titulacions diverses en l’àmbit.
Tasques: L’empresa cerca a persones qualificada que pugui desenvolupar les tasques implícites en el lloc de treball a la cuina d’un hotel de 4 estrelles superior.
Capacitats: Saber treballar en equip i amb rapidesa però amb eficàcia en el servei.
Experiència: 12 mesos en el sector. Imprescindible. S’haurà d’acreditar.
Horari: De Dll a Dg, en jornada partida.
Contracte: Temporal de (entre 6 i 12 mesos) + possible pròrroga.
Sou brut mensual: a concretar a l’entrevista.
Incorporació: Abril- Maig de 2012.
CAP DE CUINA
Ref: 182880
Places: 1
Per: Sitges.
Idiomes: Castellà i Català.
Titulació específica: CFGM de la rama d’Hostaleria. Es valorarà la possessió de titulacions diverses en l’àmbit.
Tasques: L’empresa cerca una persona amb experiència prèvia en aquest sector. Ha d’organitzar i planificar a l’equip de treball per tal de que es duguin a terme les tasques i ajudin en l’elaboració dels plats. No obstant, el cap de cuina serà el responsable del resultat final dels plats, després d’haver-los supervisat tots i haver donat el seu toc final.
Capacitats: Aptitud de lideratge, saber motivar a l’equip de treball.
Experiència: 12 mesos en el sector. Imprescindible. S’haurà d’acreditar.
Horari: De Dll a Dg, en jornada partida.
Contracte: Temporal de (entre 6 i 12 mesos) + possible pròrroga.
Sou brut mensual: a concretar a l’entrevista.
Incorporació: Abril- Maig de 2012.
SPA MANAGER
Ref: 182882
Places: 1
Per: Sitges.
Idiomes: Català, Castellà i Anglès, Nivell Alt. Es valorarà molt positivament el domini de més idiomes.
Nivell Acadèmic: FPII o CFGS (mínim).
Titulació específica: Relacionada amb els diferents àmbits d’un SPA, així com amb el lloc de treball a ocupar.
Tasques: Aquesta posició implica el repte de dirigir l’àrea SPA per aconseguir un bon funcionament i la seva rendibilitat. La persona haurà de supervisar i gestionar totes les àrees del SPA, així com l’equip de treball.
Capacitats: Direcció i motivació de l’equip de treball. Do de gents i domini d’idiomes.
Experiència: 12 mesos en el sector. Imprescindible. S’haurà d’acreditar.
Horari: De Dll a Dg, en jornada partida.
Contracte: Temporal de (entre 6 i 12 mesos) + possible pròrroga.
Sou brut mensual: a concretar a l’entrevista.
Incorporació: Abril- Maig de 2012.
TÈCNIC EN FITNESS
Ref: 182884
Places: Indeterminades.
Per: Sitges.
Idiomes: Català i Castellà, nivell alt, Anglès, nivell Mig-Alt. Es valorarà molt positivament el domini de més idiomes.
Titulació específica: Tècnic en Fitness. Es demanarà acreditació.
Tasques: L’empresa cerca persones professionals en el sector que tinguin experiència suficient com per dissenyar programes d’entrenament per als clients assegurar-se de que els segueixen correctament. Han d’assessorar en tot moment, tenint en compte les condicions físiques de cada persona i desenvolupar un pla d’entrenament a mesura.
Capacitats: Bona presència, positivisme i capacitat de motivació.
Experiència: 12 mesos en el sector. Imprescindible. S’haurà d’acreditar.
Horari: De Dll a Dg (a concretar a l’entrevista).
Contracte: Temporal de (entre 6 i 12 mesos) + possible pròrroga.
Sou brut mensual: a concretar a l’entrevista.
Incorporació: Abril- Maig de 2012.
TERAPEUTA SPA
Ref: 182885
Places: Indeterminades.
Per: Sitges.
Idiomes: Català i Castellà, nivell alt; Anglès, nivell Mig. Es valorarà molt positivament el domini de més idiomes.
Nivell acadèmic: FP II
Titulació específica: Títol de Massatgista. Es demanarà acreditació.
Tasques: Els/les terapeutes són una figura clau i essencial en un SPA. És per aquest motiu que l’empresa cerca professionals qualificats, que seran els responsables d’aplicar amb diligència un tractament a mesura per a cada client segons les seves necessitats, mitjançant la utilització de productes d’alta qualitat per tal d’aconseguir els resultats esperats.
Capacitats: Bona presència, positivisme i capacitat de motivació.
Experiència: 12 mesos en el sector. Imprescindible. S’haurà d’acreditar.
Horari: De Dll a Dg (a concretar a l’entrevista).
Contracte: Temporal de (entre 6 i 12 mesos) + possible pròrroga.
Sou brut mensual: a concretar a l’entrevista.
Incorporació: Abril- Maig de 2012.
RECEPCIONISTES SPA
Ref: 182886
Places: Indeterminades.
Per: Sitges.
Idiomes: Castellà, Català i Anglès, nivell alt. Tenir coneixements de Francès i Alemany.
Nivell acadèmic: FP II. Es demanaran acreditacions.
Tasques: Donar la benvinguda als clients. Assessorar al client en tot el que requereixi, com poden ser els diferents tipus de tractament que s’ofereixen al SPA, la seva duració i preus, etc.
Capacitats: Persones dinàmiques, amb capacitat de saber estar.
Experiència: 12 mesos en el sector. Imprescindible. S’haurà d’acreditar.
Horari: De Dll a Dg, jornada intensiva en torns rotatius.
Contracte: Temporal de (entre 6 i 12 mesos) + possible pròrroga.
Sou brut mensual: a concretar a l’entrevista.
Incorporació: Abril- Maig de 2012.
SPA & POOL ASISTENT
Ref: 182887
Places: 1
Per: Sitges.
Idiomes: Castellà, Català i Anglès, nivell mig.
Titulació específica: Manteniment.
Tasques: Ordre, higiene i manteniment de totes les instal·lacions en el dia a dia del SPA per tal d’aconseguir que els clients percebin una verdadera sensació de confort al seu voltant.
Capacitats: Persona ordenada i neta.
Experiència: 12 mesos en el sector. Imprescindible. S’haurà d’acreditar.
Horari: De Dll a Dg (a concretar a l’entrevista).
Contracte: Temporal de (entre 6 i 12 mesos) + possible pròrroga.
Incorporació: Abril- Maig de 2012.
DIRECTOR/A DE VENDES
Ref: 182894
Places: 1
Per: Sitges.
Idiomes: Català, Castellà i Anglès, Nivell Alt. Es valorarà molt positivament el domini de més idiomes.
Nivell Acadèmic: Diplomatura.
Tasques: Captació de clients, realització del Yeld de la companyia, Business Plan, realització de pressupostos i estudi exhaustiu i valoració de les diverses polítiques comercials.
Capacitats: Persona amb experiència, dinàmica i amb habilitats de lideratge per a formar l’equip de vendes. Treball per objectius. Disponibilitat per anar a fires i a viatjar per captar a clients.
Experiència: 12 mesos en el sector. Imprescindible. S’haurà d’acreditar.
Horari: De Dll a Dv (a concretar a l’entrevista).
Contracte: Indefinit.
Incorporació: Abril- Maig de 2012.
WEB MASTER
Ref: 182895
Places: 1
Per: Sitges.
Idiomes: Català, Castellà i Anglès, Nivell Alt. Es valorarà molt positivament el domini de més idiomes.
Nivell Acadèmic: CFGS (en l’àmbit de la Gestió Hotelera).
Titulació específica: Yela Management.
Tasques: Millorar la producció de l’hotel. Controlar rigorosament l’evolució de les vendes de l’establiment.
Capacitats: Persona resolutiva, amb experiència contrastada en E-Business, dinàmica i amb habilitats negociadores.
Experiència: 12 mesos en el sector. Imprescindible. S’haurà d’acreditar.
Horari: De 09:00 a 19:00 h (jornada partida).
Contracte: Temporal de (entre 6 i 12 mesos) + possible pròrroga.
Incorporació: Abril- Maig de 2012.
RESERVES
Ref: 182900
Places: 1
Per: Sitges.
Idiomes: Català, Castellà, Anglès i Francès, Nivell Alt. Alemany, Nivell mig.
Nivell Acadèmic: CFGS.
Titulació específica: Turisme.
Tasques: Atenció a clients i proveïdors, administració i optimització de la venta d’habitacions, entre d’altres.
Capacitats: Persona amb experiència en lloc de treball similar i do de gents.
Experiència: 12 mesos en el sector. Imprescindible. S’haurà d’acreditar.
Horari: De dll a dg, rotatiu (a concretar a l’entrevista).
Contracte: Temporal de (entre 6 i 12 mesos) + possible pròrroga.
Incorporació: Abril- Maig de 2012.
RESPONSABLE DEPARTAMENT DE CONVENCIONS
Ref: 182901
Places: 1
Per: Sitges.
Idiomes: Català, Castellà, Anglès i Francès, Nivell Alt. Es valorarà molt positivament el domini de més idiomes.
Nivell Acadèmic: FP II/ CFGS.
Titulació específica: Turisme (valorable)
Tasques: Gestió de reserves de grups i cotització, seguiment, venda i organització dels diferents esdeveniments que es duguin a terme a l’hotel.
Capacitats: Idiomes, do de gents, bona presència, persona resolutiva i molt ordenada.
Experiència: 12 mesos en el sector. Imprescindible. S’haurà d’acreditar.
Horari: De dll a dg, DE 09:00 A 18:00 H.
Contracte: Temporal de (entre 6 i 12 mesos) + possible pròrroga.
Incorporació: Abril- Maig de 2012.
GOBERNANT/A d’HOTEL
Ref: 182902
Places: 1
Per: Sitges.
Idiomes: Català, Castellà i coneixements d’Anglès a nivell Mig/ Baix (mínim).
Titulació específica: Hostaleria.
Tasques: Organitzar i repartir les tasques, controlar les comandes i existències (llenceria) i revisar la neteja en totes i cada una de les habitacions amb cura de tot detall. Planificar els horaris del personal al seu càrrec, gestionar dades estadístiques.
Capacitats: Capacitat de lideratge, Comunicació, organització i planificació. Persona dinàmica.
Experiència: 12 mesos en el sector. Imprescindible. S’haurà d’acreditar.
Horari: De dll a dg, DE 09:00 A 18:00 H.
Contracte: Temporal de (entre 6 i 12 mesos) + possible pròrroga.
Incorporació: Abril- Maig de 2012.
CAMBRERS/ES DE PISOS D’HOTEL
Ref: 182903
Places:
Per: Sitges.
Idiomes: Català, Castellà i nocions d’Anglès.
Nivell Acadèmic: Graduat Escolar/ Batxillerat elemental.
Titulació específica: FO de Cambrera de Pisos d’Hotel (valorable)
Tasques: Neteja i posada a punt de les habitacions i zones comunes de l’hotel.
Capacitats: Iniciativa pròpia, rapidesa, eficàcia, perfeccionisme i bon tracte amb el client.
Experiència: 12 mesos (com a cambrera de pisos o en tasques de neteja en general).
Horari: De dll a dg, torns rotatius (a concretar a l’entrevista).
Contracte: Temporal de (entre 6 i 12 mesos) + possible pròrroga.
Incorporació: Abril- Maig de 2012.
CAP DE RECEPCIÓ
Ref: 182904
Per: Sitges.
Idiomes: Català, Castellà, Anglès, Nivell Alt + Domini d’una altra llengua estrangera.
Informàtica: Nivell alt d’ofimàtica i internet.
Nivell Acadèmic: Diplomatura.
Titulació específica: Turisme.
Tasques: Dirigir, supervisar i planificar el conjunt d’activitats de departament de recepció. Ha de saber coordinar i participar amb altres departaments en la gestió de l¡establiment, així com organitzar el treball i donar instruccions al personal al seu càrrec.
Capacitats: Idiomes, saber estar i bona presència.
Experiència: 12 mesos en el sector. Imprescindible.
Horari: De dll a dv, matí.
Contracte: Temporal de (entre 6 i 12 mesos) + possible pròrroga.
Incorporació: Abril- Maig de 2012.
RECEPCIONISTA D’HOTEL
Ref: 182905
Per: Sitges.
Idiomes: Català, Castellà, Anglès i Francès, Nivell Alt + Domini d’una altra llengua estrangera.
Informàtica: Nivell alt d’ofimàtica i navegació per Internet.
Nivell Acadèmic: Diplomatura.
Titulació específica: Turisme.
Tasques: Rebre i acomiadar als/ a les hostes/ses; custodiar, entregar i recollir les claus de les habitacions;realitzar les gestions relacionades amb l’ocupació i venda d’habitacions, així com informar d’aquestes gestions a la resta departaments; rebre, tramitar i dirigir les reclamacions dels/les hostes/ses als serveis corresponents; registrar, controlar i cobrar els serveis consumits, etc.
Capacitats: Persona resolutiva, polivalent, amb capacitat de treball en equip, proactiva, amb bona presencia i bon tracte al client.
Experiència: 24 mesos en hotel de 4* o superior.
Horari: De dll a dg, torns rotatius.
Contracte: Temporal de (entre 6 i 12 mesos) + possible pròrroga.
Incorporació: Abril- Maig de 2012.
AJUDANT DE RECEPCIONISTA D’HOTEL
Ref: 182915
Per: Sitges.
Idiomes: Català, Castellà, Anglès Nivell Alt.
Informàtica: Nivell mig d’ofimàtica i navegació per Internet.
Nivell Acadèmic: FPI/ CFGM
Titulació específica: Turisme.
Tasques: Ajudar en totes les tasques implícites en el departament de recepció.
Capacitats: Persona resolutiva, polivalent, amb capacitat de treball en equip, proactiva, amb bona presencia i bon tracte al client.
Experiència: 12 mesos en el sector.
Horari: De dll a dg, torns rotatius.
Contracte: Temporal de (entre 6 i 12 mesos) + possible pròrroga.
Incorporació: Abril- Maig de 2012.
RECEPCIONISTES DE NIT
Ref: 182907
Per: Sitges.
Idiomes: Català, Castellà, Anglès i Francès, Nivell Alt.
Informàtica: Nivell alt d’ofimàtica.
Nivell Acadèmic: FPII/ CFGS.
Titulació específica: Turisme.
Tasques: Rebre i acomiadar als/ a les hostes/ses; custodiar, entregar i recollir les claus de les habitacions; realitzar gestions relacionades amb l’ocupació i venda d’habitacions, etc.
Capacitats: Persona resolutiva, ordenada, autònoma, que sàpiga preveure les necessitats dels clients i amb do de gents.
Experiència: 12 mesos en el sector.
Horari: De dll a dg, Nocturn.
Contracte: Temporal de (entre 6 i 12 mesos) + possible pròrroga.
Incorporació: Abril- Maig de 2012.
CONSERGE D’HOTEL
Ref: 182906
Places: 1
Per: Sitges.
Idiomes: Català, Castellà, Anglès i Francès, Nivell Alt.
Informàtica: Nivell alt d’ofimàtica i iternet.
Nivell Acadèmic: FPII/ CFGS.
Titulació específica: Turisme.
Tasques: Informar als clients sobre tots els accessos i horaris de l’establiment hoteler i ajudar-los en qualsevol dubte que els hi pugui sorgir.
Capacitats: La hospitalitat és un requisit fonamental. La persona que ocupi el lloc, ha de saber satisfer totes les necessitats dels clients.
Experiència: 12 mesos en el sector. Imprescindible. S’haurà d’acreditar.
Horari: De dll a dg, rotatiu (a concretar a l’entrevista).
Contracte: Temporal de (entre 6 i 12 mesos) + possible pròrroga.
Incorporació: Abril- Maig de 2012.
GRUM
Ref: 182908
Per: Sitges.
Idiomes: Castellà, Castellà, Anglès, Nivell Alt. Es valorarà el domini de més idiomes.
Carnet de conduir: B1 Imprescindible.
Nivell Acadèmic: FPII/ CFGS.
Tasques: transportar l’equipatge dels clients des del vehicle fins a les seves habitacions a l’arribada i a l’inversa a la sortida.
Capacitats:Persona dinàmica amb clara inclinació cap al client. Bona presència.
Experiència: 12 mesos en el sector. Imprescindible. S’haurà d’acreditar.
Horari: De dll a dg, rotatiu (a concretar a l’entrevista).
Contracte: Temporal de (entre 6 i 12 mesos) + possible pròrroga.
Incorporació: Abril- Maig de 2012.
OFERTES TANCADES
180616 Comercial.
181967 Dependent/a.
181623 Responsable de R+D+I
182143 Supervisor/a per empresa de neteja
181005 Comercial
181477 Professor/a per classes de reforç
———————————–
INTERESSATS/DES: Per tenir accés a aquestes ofertes de treball cal que l’interessat/da formi part de la borsa de treball del CIES Nivell 10. Per inscriure’s a la borsa de treball és imprescindible assistir prèviament i amb rigorosa puntualitat a les sessions informatives de dilluns a divendres a les 09.30h . Per estudiants o persones que treballen i no poden assistir en aquest horari cal que concertin visita pels dimarts de 16 a 18 h., al telèfon 93 894 40 61. Si ja formeu part de la borsa podeu posar-vos en contacte amb nosaltres de dilluns a divendres de 11 a 13 h. o també enviar el vostre currículum junt amb la referència de l’oferta a la direcció clubdefeina@nivell10.es













































