Sep. 25 2009
Vint-i-dues colles sardanistes en competició a La Fragata demà diumenge 27 de setembre
Clic en la foto se abre el PDF de toda la pagina - Noticias de Sitges - Eco de Sitges - Playas de Sitges - Turismo en Sitges - Informacion de Sitges - Hoteles en Sitges - Restaurantes en Sitges - Sitges guia
El Drac i els timbalers de l’Associació Folklòrica i Cultural de Santa Tecla i Sant Bartomeu de Sitges i els Gegants de La Vall acompanyaran les colles al llarg de l’acte
El concurs sitgetà dedica una atenció especial als més petits
Com ja es tradicional per la Festa Major de Santa Tecla es celebra el Concurs Nacional de Colles Sardanistes “Trofeu Vila de Sitges” que enguany arriba a la 21ena edició. Un concurs plenament consolidat dins el calendari de la competició que es manté amb un llistó força alt en quant al nombre de colles participants i per la qualitat d’aquestes. Tot un espectacle de dansa i de color que podrem veure aquest diumenge 24 a les 6 de la tarda a la plaça de La Fragata.
Com la mateixa Festa de Santa Tecla, el concurs dedica una especial atenció als més petits. Ja des de els seus inicis entra dins el circuit del Campionat de Catalunya en les categories infantil i juvenil i des de fa quatre edicions també en l’aleví.
Pel que fa a les colles de categoria gran es disputen el trofeu Vila de Sitges concedit per l’Il·lustríssim Ajuntament i la Comissió Municipal de Sant Bartomeu i Santa Tecla. Completen la llista de participants les colles en la modalitat de lliures de la resta de categories i la colla local Menuda Blanca Espurna que participa fora de concurs.
La part musical anirà a càrrec de la cobla local Maricel que interpretarà sardanes de Dani Gasulla, David Estanyol, Pitu Chamorro, Jordi Molina i Jordi Paulí.
L’acte està organitzat pels Amics de la Sardana i patrocinat per la Comissió Municipal de Sant Bartomeu i Santa Tecla de l’Ajuntament de Sitges.
Felip Vallejo
sardanesitges.blogspot.com





























































